Vážení rodiče,
přečtěte si prosím obecné požadavky, které je potřeba během znovuotevření dodržovat. Všechny tyto požadavky kladou na pracovníky zvýšené nároky a proto prosím o vaši maximální spolupráci a trpělivost. Zamodřila jsem Vám body u kterých nám můžete nejvíce pomoci. Stejně tak bych Vás ráda informovala, že vzhledem k velkému výpadku provozu denního stacionáře, budou všechna oddělení fungovat celé prázdniny bez přerušení provozu. Děkuji.
S pozdravem Natálie Hamplová
Uvolňování opatření poskytovatelů sociálních služeb dle asociace poskytovatelů sociálních služeb
Obecné požadavky:
■ Všichni pracovníci – roušky.
■ Všichni uživatelé, kteří zvládnou mít – roušky.
■ Dodržovat min. 1,5 m rozestupy mezi uživateli.
■ Skupina max. 5 uživatelů a max. 2 pracovníci v 1 místnosti (pokud není u služby uvedeno jinak).
■ V šatně dodržovat rozestupy mezi uživateli a mít oblečení dostatečně daleko od sebe.
■ Při doprovodu převzít uživatele před vstupními dveřmi a stejně tak ho před nimi i předat – nepouštět 3. osobu do objektu, včetně měření teploty.
■ Stravování zajistit ve stejných 5 členných skupinách s dostatečným rozestupem při jídle (u služeb zajišťujících stravu).
■ V případě, že to nelze, tak bez stravy, nebo pouze s vlastní, přinesenou z domova – strava připravená ke konzumaci bez potřeby ohřevu (pro služby zajišťující stravu).
■ Průběžná dezinfekce povrchů.
■ Každodenní dezinfekce prostorů – úklidem, popř. germicidní lampou.
■ Používat pouze omyvatelné a pratelné pomůcky.
■ Uživatelé – roušky z domova v označeném sáčku „ČISTÉ“ + označený sáček „ŠPINAVÉ“.
■ Používání pouze jednorázových papírových ručníků.
■ Plánování času příchodu a odchodu uživatelů, příchody a odchody rozložit do celé provozní doby.
■ Střídat dny, pokud bude zájemců více než doporučená kapacita, a to tak, aby se uživatelé z jednotlivých skupin (dnů) nemísili (aby v případě nákazy nešli do karantény všichni).
■ Stálá skupina pracovníků – nestřídat a nepromíchávat je při střídání mezi sebou.